Komik Sözler, güzel kaliteli Espriler

2017 Komik mesajlar ve esprili sözler , Çok komik sözler ve espriler, Espili mesajlar ve birbirinden özel kısa ve özlü anlamlı espi ve gülünç sözler, okurken çok güleceksiniz.

Hocam sözlüden 70 alsam 5 puanda siz verirmisiniz ? Sen 70 al ben ailene erzak yardimi bile yaparim ..

Tarzımı o gün hangi kıyafetim temizse ona göre belirliyorum.

Adı neydi onun ne Unuttum pardon …

Bünyamindi kanda .. koyayımda tur at … Sacalama olum uymadi, Önemli olan koymak kanka :)))


Eski sevgilim emoydu
Beni Seviyormusun ?Diye Sordum…..
O Bana Baktı
Ben Ona… Sonra ,
peni Sefiyonmu ” Diye Sordum.
efettt Dedi.
Şimdi Oturduk Püsküüt Yiyok.

Gelenin gideni aratmadığı tek yer Victoria’s Secret defilesidir.

Lidyalıların binlerce yıl önce bulduğu parayı ben hâla bulamadım

Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa o kadın değildir..travesti filandır.kadının sustuğu nerde görülmüş hahahhahaa..


Aç ayı oynamaz yedek kulübesinde oturur…


Phone kullanan insan aldatmaz merak etmeyin. Çünkü o şarj bir kişiyi anca idare ediyor.

Küçükken saklambaç oynardık ben herkesi bulurdum mÜGE ANLI .)

Elinden tutup,anne babasına götürüp,bu olmamış “tekrar deneyin” diyesim var

Şu an Flash tv’de Japonya depreminin jeolojik boyutu ve nükleer sızıntının ekolojiye etkileri tartışılıyor. şaka şaka, yine halay çekiyorlar:)

Okeyde kıza elin nasıl dedim. Ojeli dedi. Ben Şoka girdim. O Migrosa…

Adamın biri yarın ölücem demiş.Yarmışlar ölmüş 😀

Ciddi ilişki nasıl oluyor lan. Espri falan yapmıyo musunuz hiç?

Bi kızın içi güzel olsun nasılsa dışını avon halleder

Fareye deney yapmislar viski, votka, bira vermişler hepsinde oynamış, zıplamış, rakı vermişler elini masaya vurmuş “o kedi buraya gelecekkkkkkkkkkkkk.

Keşke sabahları alarm çalar çalmaz eve polis baskın yapsa da ”Yat yat yat !” diye bağırıp bizi geri yatırsa

Gerizekalı” kelimeside olmasa bazı insanları anlatmak için uzun uzun kelimeler kurup anlatımak zorunda kalıcaktık sıfatın dibisin be.

Türkiye’de mevsimler Sonbahar Kış Kına Düğün =)

Insanoğlunun maymundan geldiğine bazen inanıyorum zira bazı insanlar evrimini tamamlamamış.

Bu sabah bi sivrisineğin yanağıma buse kondurmasıyla uyandım, ‘noluyo’ lan dedim abi yaz geldi biz de döndük dedi.Sarıldı ağlaştık

Markette ben daha ağzı acilmayan posetle uğraşırken kasiyer para üstünü ve fişi elime sıkıştırınca geriliyorum 😀

Vücudumuzdaki tüm organlar satılsa 42,5 milyon lira ediyomuş. Varlık içinde yokluk çekiyoruz

Sigara içmek Haram – Helal tartışması sorulmuştur Necip Fazıl’a. Üstad , ‘ Haramsa Yakıyoruz ‘ Helalse İçiyoruz ‘ demiş…

Aref’e sormuşlar: ”Sefa birinci oldu, ne diyorsun?” diye. ”Sizce kaderi değiştirebilir miyim?” demiş.

İbo için ettiğiniz duaların birazını da,öleceklerini bile bile insanlığı korumak amacıyla nükleer santrali söndürmeye giden 60 japona ayırın.

Rakı balık iyi gider dediler, bende balıklara kıyak olsun diye 70’liği akvaryuma boşalttım. Şimdi hepsi çok iyi ¦

Sınavda benden düşük puan alanlar, eziksiniz. Benden yüksek alanlar, sizin de götünüz kalkmış. Bir ben iyiyim ¦

Anlayana sivri sinek saz anlamayana sazı soksan az..

Matematk dersinde ‘hep aynı parmakları görüyorum’ diyen hocama orta parmağımı kaldırmasaydım geleceğim çok parlaktı,kısmet işte

Deli dangalak yarim yuvarlak bir adamsin.Tamam desem hahama kosuyon, degil desem egiliyon yürü git.

Bir kadını ağlattıktan sonra kendini ateşe atıp yakan tek şey soğandır.

Selam Medeni Hali Evli Ruh bekar insan nasılsın !

Terk-i diyar eyleyip firar edesim var bu şehirden, korkuyorum, Müge Anlı bulur diye….

Bir bayan kırmızı trafik lambasında geçerken, trafik polisinin şşşşt dur bakim nereye sözüne Bayanın cevabı, Görümceme gidiyorum , sana ne be salak kocammısın..

Şükürler olsunki benim evladım değilsin, seni sevmek için eldiven takmak zorunda kalırdım…

Dün gece çok güzel birine rastladım, içimden sarılıp öpmek geçti, tutamadım kendimi üzerine atladım, ayna paramparça oldu ..

Kendimi çok seviyorum , Bana Birşey Olursa Yaşayamam… xD

Aşk tanrısı eros, Türk erkeğinin kız ayarlama tekniğini görünce, çiftçiliğe başladığını biliyormuydunuz..

Yasak aşk meyvesi olduğunu farketmiştim, harbiden üretim hatasısın..

Eğer Baban olsaydım kendimi mahkemeye verirdim.

Yaşadığım ilk aşk, ilkokul sıralarında, kalemlerimizi yanyana koymaktı..

Bilmediği halde bir adresi, sadece bir türk tarif eder.

Kopya bir sanattır hocam bense büyük bir sanaatkar.

Doğduğumda Otuziki dişim vardı, bir dişi hepsini döktü…

Asansörü çağırdınızmı ? Yok sms attım şuan meşgulmüş..

Elektrikler gitti, akşama kadar bilgisayara giremdik evdekilerle sohbet ettik, gırgır şamata falan iyi insanlarmış yow yow..

Ne demişler, Dünya Malı Dünyada kalır,,, sen ölmezsin kanka…

Kanka ben Platese başladım fakat top alacak param olmadığı için şimdilik göbeğimin ústünde yuvarlanıyorum

Sınavda kopya vermemek için Nazi kampında evladına sarılır gibi sınav kâğıdına sarılan mal arkadaşım, seni de unutmadım

Az önce internet giti, su içmek için mutfağa gittim tuvaletten çıkan küçük bi çocuğa rastladım kimsin dedim meğer kardeşimmiş ahahah

Annemin anlattığına göre, elalem diye bi insan topluluğu var, her konuda bizden öndeler akayakuyoko..ahaha

Vay be kanki, eskiden 2 liraya sigara + kola + bisküvi + çikolata alıyordum, şimdi her yer kamera olmuş bee…

Kanki markette bi babanneye facede sizi meşhur yapıcam bi poz ver dedim,,,, Ekle evladım ismim Crazy Girl dedi.. hüpss

Kapısında Bradd pitt resmi görünce atladım kanki, kuaför sıhatler olsun dediğinde aynada Mahmut tunceri gördüm..

Bak kanka, görüştüğünde facedeki gibi güzel çıkmasa, ilacı kendi gazozuna atıyosun tamammı..

Babanne kafa yapan haplarından ver bi yutiym, ,, pşş sessiz ol bırak ilacı milacı, Tuvalletteki dinazoru gördünmü..

resmin varmı bundan başka ? Var :)) Göndericekmisin ? vesikalık.jpg gönderildi …. Orada mısın prenses:)( ENGELLENDİ 23:19 )

Sınıfa geç kalmak da ayrı bir dert, içeri bi giriyorsun sanki okul müdürünü bıçaklamışsın gibi herkes sana bakıyor.

Saate bakmak için telefonunu çıkarırsın,telefona bakıp tekrar cebine koyarsın ve bir anda fark edersin ki saate bakmayı unutmuşsun

Evde yalnızken içerden bir ses gelince, elime bıçak alıp evi dolaşıyorum ki birini görürsem korkudan kendimi 27 yerimden bıçaklayabileyim

Kontör varsa 171 sigara bırakma hattını ara kanki 2 pakette bana bıraksınlar kontörüm bitti ehuehue

Dün sen gelseydin toplu resim çekilecektik sen gelmedin topsuz çekindik.

Telefonu kapattıktan sonraki o 5 saniye duyulsa hepimiz biteriz.

Otobüste “arkaya doğru yürüyelim” diyen şoföre “yürümek istesek otobüse binmezdik” dedim. Bütün otobüs ayakta alkışladı #

Arkadaşlar çok hızlı yaşıyorsunuz size yetişemiyorum siz gidin ben sizi feysten takip ederim.

Adam o kadar şişkoymuş ki şiş koycak yer kalmamış

Çaktırmadan kızın telefonuna, sevgilisinin ismini Avea olarak değiştim. Arayınca yüzüne kapatıyor, mesajları okumadan siliyor huaha çok sürmez bu aşk.

Düğünlerde yanına gelerek sıra sana geldi diyen yaşlılara gıcık oluyorsan sende cenaze töreninde aynısını ona yap

Dede param bitti atsana bi ellilik, – Bakarız ! Ben lafa değil icraata bakarım dede :))

Müsadenizle Klozet arkamdan konuşmuş gidip bi şunun ağzına …. geliym.

Esekiden telefon yokmuş, tartışan sevgililer acaba güvercini, yeremi vuruyordu ..

Evde yalnızım ve şampuan dökünüyorum gözlerim kapalı aklıma cin şeytan geliyor

+Kanka çay hangi dağda içilir ?
-Hangi ?
+Çaybardağında Uahhaha

Kanka akşam asababini’de alıp bize gelirmisin – o ne anlamadım bidaha söyle… Anlama diye söyledim zaten, ne olduğunu bende bilmiyorum hahay fısss havanı alıym dedim giderayak :))

Erkek : Merhaba çok güzelsiniz. Bayan : Teşekür ederim Erkek: Siz bişey söylemeyecekmisiniz ? Bayan: ne söylememi beklerdiniz? Erkek: Söyleyecek bişey yoksa sizde benim gibi yalan söyleyin :))

Kanka ben mutlu olmak nedir unuttum, sadece 15 dakika tutuyorum cishimi, sonra koşuyorum tulalete, ancak ozaman mutlu olabiliyorum.

Misafirlikte ben.
+ Çay mı, kola mı ?
– Wi-fi şifresi

param bitti yolda bi teyzeye allah sevdiğine kavustursun iki lira verirmisin dedim, çantayı indirki, herifi ölmüş beddua etmişim bilmeden..

Vay beee eskileri düşünüyorumda, ışık ılık süt işerdi, şimdi viski ile kolayı karıitırıp içiyor.

Uyku tutmadı, koyunları sayim dedim, arada çit’ten dinazor atlıyor sonra bazı koyunlar çitten atlarken selam veriyor filan acaba kafayımı sıyırdım..

Neredesin olm sen ? 5 dakikaya geliyorum. – ya Gelmezsen – eger gelmezsem mesajı bidaha oku sohbetfan.com

Okulda öğretmen ali ata bak derdi, Ali şimdi gördüğü her hatuna bakyor ve ganyyan baaayinden çıkmıyor :))

Hi-men bankaya gidip kimin adına hesap açtırır? ……..gölgelerin gücü adına.

Flash, Mart ayı bittikten sonra hastaneler kedilerin gebelik testi kuyugundan geçilmez oldu…

Mantık evliliği olunca eşimle satranç ve diğer strateji oyunlarımı oynaycamsürekli ?

Elimi tutmasan cebime koyar giderim şekerim ne önemi var …

Burcun NeKova Seninki Damacana. Hahaha

Bence kadınlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanmaz, hoşlandıkları erkeklere gülerler..

Arkamdan konuşanlara pek dönüp bakmıyoru, zaten muhatap olacakları yerle başbaşalar :))

Adamın biri komsuya gitmiş hamile kalmış. Çünkü komşu kapıya kadar geçirmiş

Bugün doktora gittim, ateşin var mı dedi çıkarıp çakmağı verdim, 5 dk bakıştık. Sonra psikoloğa sevk etti. Hastalığım ne aceba

Birer fincan kahveye ne dersin kanka? + Sorulcak soru mu bu Birer fincan kahve derim , ya sen?

Geçen İzdivaç programında adam evim, arabam, param var dedi 3 tane hatun aynı anda elektrik aldı. Adam bildiğin üçlü priz.